room-to-grow-bnner

Δωρεάν μεταπτυχιακό στην «Περιβαλλοντική Εκπαίδευση και Επικοινωνία» στο ΔΠΘ

Από το Τμήμα Δασολογίας και Διαχείρισης Περιβάλλοντος και Φυσικών Πόρων

Το Τμήμα Δασολογίας και Διαχείρισης Περιβάλλοντος και Φυσικών Πόρων του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης στο πλαίσιο της λειτουργίας του Προγράμματος Μεταπτυχιακών Σπουδών με τίτλο «Περιβαλλοντική Εκπαίδευση και Επικοινωνία» απευθύνει δημόσια πρόσκληση για υποβολή αιτήσεων υποψηφίων μεταπτυχιακών φοιτητών.

Το Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών (Π.Μ.Σ.) αποσκοπεί στην παροχή υψηλού επιπέδου κατάρτισης στους αποφοίτους του, ώστε να μπορούν να συνδυάσουν τη θεωρητική κατάρτιση με την έρευνα, βελτιώνοντας τα επαγγελματικά τους προσόντα και τις δυνατότητες απασχόλησής τους στους τομείς της περιβαλλοντικής πολιτικής, εκπαίδευσης και επικοινωνίας. Οι απόφοιτοι του Π.Μ.Σ έχουν τη δυνατότητα να συνεχίσουν στο δεύτερο κύκλο μεταπτυχιακών σπουδών για την απόκτηση διδακτορικού διπλώματος.

Το συγκεκριμένο Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών είναι διάρκειας τριών εξαμήνων και συνδυάζει την εκπαίδευση των μεταπτυχιακών φοιτητών σε διακριτούς αλλά και συμπληρωματικούς τομείς των περιβαλλοντικών και κοινωνικών επιστημών, για την προώθηση της Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης και Επικοινωνίας.

Περιλαμβάνει μαθήματα που αφορούν στη Διαχείριση και Ανάπτυξη των Φυσικών Πόρων, όπως:

  • Αρχές και Μέθοδοι Διαχείρισης Περιβάλλοντος
  • Περιβαλλοντική Πολιτική
  • Υπηρεσίες Οικοσυστημάτων
  • Βιώσιμη Ανάπτυξη

σε συνδυασμό με μαθήματα που αφορούν Επικοινωνία και Εκπαίδευση:

  • Περιβαλλοντική Επικοινωνία και ΜΜΕ και Κοινή Γνώμη
  • Στρατηγικές Δημοσίων Σχέσεων και Περιβάλλον
  • Διδακτική Περιβαλλοντικής Επιστήμης
  • Περιβάλλον, Κοινωνία και Εθελοντισμός
  • Εκπαίδευση για την Αειφόρο Ανάπτυξη

Η πρόσκληση υποβολής υποψηφιοτήτων του Προγράμματος είναι διαθέσιμη στο http://env-edu.fmenr.duth.gr/index.html και οι αιτήσεις θα γίνονται δεκτές από 1 Σεπτεμβρίου μέχρι 30 Σεπτεμβρίου του 2020.

Περισσότερες πληροφορίες στο τηλέφωνο 2552041172 και στο e–mail: otemperi@affil.duth.gr

 

0 Σχόλιο

Αφήστε ένα σχόλιο