room-to-grow-bnner

3.078 μαθητές Γυμνασίου – Λυκείου του Έβρου συμμετέχουν στις “ηλεκτρονικές τάξεις-μαθήματα”

«Κακώς κάποιοι έσπευσαν να μιλήσουν για αδράνεια των Εκπαιδευτικών του Δημοσίου» δήλωσε ο Περιφερειακός Διευθυντής Εκπαίδευσης Ανατολικής Μακεδονίας-Θράκης, Κωνσταντίνος Μπαντίκος που παρουσίασε στοιχεία για τον αριθμό των ψηφιακών τάξεων στην Περιφέρεια

Ο κ. Μπαντίκος μίλησε στην ΕΡΤ 2 για τα ψηφιακά μαθήματα μέσω της εκπαιδευτικής τηλεόρασης. Τα μαθήματα αυτά θα γίνονται για τους μαθητές Δημοτικών Σχολείων και έχουν να κρατούν τον μαθητή σε επαφή με τη διδακτική ύλη, ενώ θα είναι κυρίως επαναληπτικά.

Σε σχέση με τις ηλεκτρονικές τάξεις-μαθήματα  σε ό,τι αφορά την Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση,στον Έβρο έχουν εγγραφεί 3.078 μαθητές και συμμετέχουν 409 εκπαιδευτικοί.

Σε επίπεδο ΑΜ-Θ ανά νομό, όπως προέκυψε από την τηλεδιάσκεψη που είχε τη Δευτέρα το Υπουργείο Παιδείας με τους Περιφερειακούς Δ/ντες, τα στοιχεία είναι τα εξής:

Έβρος

Ψηφιακές τάξεις- Μαθήματα 718

Εκπαιδευτικοί 409

Μαθητές 3.078

Ροδόπη

Ψηφιακές Τάξεις-μαθήματα 488

Εκπαιδευτικοί 299

Μαθητές 3.197

Ξάνθη

Ψηφιακές τάξεις-μαθήματα 203

Εκπαιδευτικοί 193

Μαθητές 1.627

(εδώ αναμένεται να αυξηθεί ο αριθμός τις επόμενες μέρες, καθώς η καραντίνα στον Εχίνο αποτελεί ανασταλτικό παράγοντα για τον σχηματισμό ψηφιακών τάξεων)

Καβάλα

Ψηφιακές τάξεις-μαθήματα 278

Εκπαιδευτικοί 372

Μαθητές 2.932

Δράμα

Ψηφιακές τάξεις 236

Εκπαιδευτικοί 166

Μαθητές 2.380

Ο Κ. Μπαντίκος επισήμανε ότι θα αυξηθούν οι ψηφιακές τάξεις και πρόσθεσε ότι δεν χάνεται η εκπαιδευτική χρονιά, ενώ δεν απέκλεισε το γεγονός να μειωθεί η ύλη για τις πανελλαδικές εξετάσεις, οι οποίες θα καθορισθούν χρονικά, παρακολουθώντας την κατάσταση με τον κορονοϊό στην χώρα μας τον Απρίλιο.

Ο Περιφερειακός Δ/ντης Εκπαίδευσης Ανα. Μακεδονίας-Θράκης, Κωνσταντίνος Μπαντίκος

Ήδη οι υποψήφιοι μαθητές για τα ΑΕΙ, ξεκίνησαν τις αιτήσεις τους για συμμετοχή στις πανελλαδικές, μια διαδικασία που θα διαρκέσει ως τις 9 Απρίλη.

Τέλος, ο Κ. Μπαντίκος επισήμανε το τεράστιο ενδιαφέρον των Εκπαιδευτικών, για την ενεργοποίηση αυτού του δύσκολου εγχειρήματος. Κακώς κάποιοι έσπευσαν να μιλήσουν για αδράνεια των Εκπαιδευτικών του Δημοσίου. Τα πρώτα προβλήματα με το σύστημα και την πλατφόρμα για την ασύγχρονη εκπαίδευση ξεπεράστηκαν, κι όλο αυτό θα μείνει ως μια πολύτιμη παρακαταθήκη για διαχείριση ζητημάτων που μπορεί να προκύψουν στο μέλλον.

0 Σχόλιο

Αφήστε ένα σχόλιο