Χρήσιμες οδηγίες από τον Σύλλογο Τεχνολογίας Θράκης
Όλοι έχουμε δεχθεί τηλεφωνικές κλήσεις για προώθηση προϊόντων και υπηρεσιών σε ακατάλληλες ώρες. Για να προωθήσει μία εταιρία τις υπηρεσίες της δεν υπολογίζει αν είναι 15:00 το μεσημέρι ή έχει καλέσει 10 φορές για το ίδιο θέμα μέσα στην εβδομάδα. Οι πιο συνηθισμένες επιχειρήσεις που ενοχλούν είναι οι εταιρίες τηλεπικοινωνιών και ενέργειας. Αν ακολουθήσετε τις οδηγίες παρακάτω θα μπορείτε να λέτε σε όποιον σας καλεί οτι έχετε εγγραφεί στο μητρώο 11 και να μη σας ξαναενοχλήσει, αλλά και να διεκδικήσετε ακόμα και αποζημίωση.
Κάθε συνδρομητής θεωρείται οτι δίνει συγκατάθεση να τον ενοχλούν με τηλεφωνικές κλήσεις προώθησης, εκτός και αν ρητά δηλώσει ότι δεν το επιθυμεί. Κανονικά ο νόμος θα έπρεπε ναι λειτουργεί προς όφελος του πολίτη που σημαίνει ότι όποιος έχει τηλεφωνική γραμμή να δέχεται διαφημιστικές κλήσεις ΜΟΝΟ αν έχει δώσει τη συγκατάθεσή του για κάτι τέτοιο. Αυτό βέβαια δεν συμβαίνει.
Μία λύση σε αυτό το πρόβλημα που απαιτεί όμως από εμάς κάποιες ενέργειες, είναι η εγγραφή στο μητρώο 11, όπου ο κάθε συνδρομητής μπορεί να εγγραφεί για να μη λαμβάνει ανεπιθύμητες προωθητικές τηλεφωνικές κλήσεις. Έτσι, ανάλογα με τον πάροχο τηλεφωνίας που έχει ο καθένας, μπορεί μέσα απο το δικτυακό τόπο του να κάνει την εγγραφή στο μητρώο 11 και να καταχωρήσει και κάποιες άλλες ρυθμίσεις για την ιδιοτηκότητά του. Ας δούμε πως γίνεται αυτό χρησιμοποιώντας τον browser σας.
Περισσότερες πληροφορίες:
Οδηγός αποφυγής ανεπιθύμητων τηλεφωνικών κλήσεων προώθησης προϊόντων και υπηρεσιών