Ο Κύκλωπας πρόσφερε στα παιδιά το λάδι που παρήχθη από τις ελιές, με σκοπό να το μοιραστούν με οικογένειες που το έχουν ανάγκη
Το ελαιοτριβείο Κύκλωπας, με την πολυετή του προσφορά στην εκπαίδευση, στηρίζει τα σχολεία της περιοχής και δίνει στα παιδιά την ευκαιρία να συνδεθούν με την παράδοση και τη γη μας. Στο 4ο Δημοτικό Σχολείο, το ελαιοτριβείο προσέφερε ένα εκπαιδευτικό πρόγραμμα μαζί με του εκπαιδευτικους και την διευθυντρια του Τεταρτο Δημοτικο Σχολειο Αλεξανδρουπολης κα Αντωνία Πετρίδου που είχαμε μια εξαιρετική συνεργασία.
Η δράση αυτή επιτρέπει στους μαθητές να ζήσουν τη διαδικασία παραγωγής ελαιολάδου από κοντά, αναδεικνύοντας τον κύκλο της φύσης και τη σημασία της παραγωγής ελαιολάδου.
Όπως αναφέρουν οι άνθρωποι του Κύκλωπα, “πέρυσι, με πρωτοβουλία και προσφορά του Κύκλωπα, κλαδέψαμε μαζί με τα παιδιά τις ελιές στην αυλή του σχολείου, δίνοντάς τους την ευκαιρία να βιώσουν τη διαδικασία του κλαδέματος και να κατανοήσουν τον πρώτο σημαντικό βήμα για την παραγωγή.
Φέτος, συνεχίσαμε αυτή την εμπειρία. Τα παιδιά από όλες τις τάξεις συμμετείχαν στη συγκομιδή των ελιών στην αυλή τους, ενώ σε συνεργασία με το ελαιοτριβείο Κύκλωπας, επισκέφτηκαν σταδιακά το ελαιοτριβείο για να παρακολουθήσουν τη διαδικασία της ελαιοποίησης.
Η ολοκλήρωση του προγράμματος ήταν εξίσου ξεχωριστή. Ο Κύκλωπας πρόσφερε στα παιδιά το λάδι που παρήχθη από τις ελιές του σχολείου τους, με σκοπό να το μοιραστούν με οικογένειες που το έχουν ανάγκη, ενισχύοντας την έννοια της κοινωνικής αλληλεγγύης.
Επιπλέον, δημιουργήθηκαν τρία μπουκάλια με ειδική ετικέτα που φέρει το όνομα του σχολείου, τα οποία θα χρησιμοποιηθούν για το κολατσιό των μαθητών, δίνοντας τους τη δυνατότητα να απολαύσουν το δικό τους λάδι.
Μέσα από αυτή την πολύτιμη προσφορά του ελαιοτριβείου Κύκλωπας, τα παιδιά δεν έμαθαν απλώς για την παραγωγή ελαιολάδου· ήρθαν σε επαφή με τις αξίες της παράδοσης, της συνεργασίας και της κοινωνικής προσφοράς.
Το ελαιοτριβείο Κύκλωπας δεσμεύεται να συνεχίσει να στηρίζει τέτοιες δράσεις, καθώς αναγνωρίζει τη σημασία της παιδείας και της σχέσης των παιδιών με τον τόπο τους”.