Τρεις ημέρες μετά, η Ελλάδα εξακολουθεί να υποφέρει από το πολύνεκρο σιδηροδρομικό δυστύχημα που προκάλεσε το θάνατο 57 ανθρώπων το βράδυ της Τρίτης, αναφέρει δημοσίευμα του Bloomberg.
«Η χειρότερη σιδηροδρομική καταστροφή που έπληξε την Ευρώπη εδώ και μια δεκαετία»
Η χειρότερη σιδηροδρομική καταστροφή που έπληξε την Ευρώπη εδώ και μια δεκαετία», αναφέρει συγκεκριμένα.
Το δίκτυο εδώ και αρκετό καιρό είναι το υψηλότερο σε επίπεδο κινδύνου στην Ευρώπη
Σύμφωνα με έκθεση που δημοσιεύθηκε στις 23 Φεβρουαρίου από το Γραφείο Οδικών και Σιδηροδρομικών Μεταφορών της Βρετανίας, οι σιδηρόδρομοι της Ελλάδας αποτελούσαν τον υψηλότερο κίνδυνο για τους επιβάτες με σημαντική διαφορά μεταξύ 2017 και 2021.
Οι σιδηρόδρομοι της Ελλάδας παραμένουν χωρίς ηλεκτρονικά σήματα ή συστήματα ασφάλειας και προειδοποίησης αμαξοστοιχιών, όπως λειτουργούν σε όλη την Ευρώπη. Η εγκατάσταση του Ευρωπαϊκού Συστήματος Ελέγχου Τρένων, το οποίο υπολογίζει τις ασφαλείς μέγιστες ταχύτητες για τα τρένα και παρακάμπτει τον μηχανοδηγό σε περίπτωση υπέρβασής τους, επρόκειτο στην πραγματικότητα να εισαχθεί στην Ελλάδα.
Τα συστήματα αυτά, αν και πολύτιμα, δεν είναι ωστόσο ο μόνος σημαντικός παράγοντας για τη διατήρηση της ασφάλειας των σιδηροδρόμων, λέει ο Vaibhav Puri, διευθυντής Τομεακής Στρατηγικής και Μετασχηματισμού στο Συμβούλιο Σιδηροδρομικής Ασφάλειας και Προστασίας της Βρετανίας.