1ο Πειραματικό Δημοτικό Αλεξ/πολης: 4η Διαδικτυακή Συνάντηση του Προγράμματος Erasmus CIAK

Η παιδαγωγική ομάδα του ευρωπαϊκού Προγράμματος Erasmus CIAK αποτελούμενη από την διευθύντρια Αντιόπη-Ελένη Τεμπρίδου, Καραγιάννη Μαρία, Καπόγλου Χρυσοβαλάντω, Αγάθη Καφετζή, Βιργινία Καραβοκύρη, Παπαδάκη Χρήστο, Συρουλάκη Αθανασία και εξωτερική συνεργάτιδα την Αγγελική Κουγιουρούκη του 1ου Πειραματικού Δημοτικού Σχολείου Αλεξανδρούπολης, σε συνεργασία με επιλεγμένους μαθητές της έκτης τάξης, συμμετείχαν στην 4η διαδικτυακή συνάντηση του προγράμματος με διοργανώτρια χώρα την Ισπανία.

Εκεί συγκεκριμένα, οι μαθητές: Αναστασοπούλου ‘Ολγα, Αργυρίου Παναγιώτα, Δημόπουλος Δήμος, Κοκκίνου Αναστασία-Ζωή, Κουρτζουλή Μαριλένα, Μιχαηλίδη Βασιλεία, Μπουμποπούλου Ελευθερία, Μπουμπόπουλος Ιωάννης, Νικήτας Ιωάννης και Πανταζίδης Κωσταντίνος, πήραν μέρος σε εκπαιδευτικές και συνεργατικές δραστηριότητες.

Στο πρόγραμμα αυτό πραγματοποιήθηκαν 4 μαθήματα, μέσα από τα οποία οι μαθητές είχαν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν ζωντανά μέσα από τηλεδιασκέψεις την ιστορία του κινηματογράφου , πως δημιουργήθηκε το θέατρο, κάποιες από τις πρώτες ταινίες, παλιούς ηθοποιούς, σκηνοθέτες, θεατρικούς συγγραφείς και θεατρικά έργα, όπως επίσης και πιο σύγχρονα έργα. Όλοι οι μαθητές εργάζονταν σε δυάδες ή τριάδες της δικής τους επιλογής, με το προσωπικό laptop της κάθε ομάδας που τους το παραχωρούσε το σχολείο στην αίθουσα Stem για το πρόγραμμα.

Τα μαθήματα:

  • 1η μέρα:Γνωριμία με τα παιδιά και τις δασκάλες από τις άλλες χώρες, διαδραστικά παιχνίδια σε σχέση με τα βραβεία Oscar. Η κυρία Καραγιάννη παρουσίασε το βίντεο προβολής του προγράμματος που δημιούργησε η κυρία Καπόγλου.
  • 2η μέρα: Παρουσιάστηκαν βιντεάκια σχετικά με τον κινηματογράφο, τα παιδιά μάθανε για ανθρώπους που δημιούργησαν την 1η ταινία και από τι αποτελούνταν η πρώτη κάμερα. (Fun Fact: To ήξερες ότι η πρώτη κάμερα χρειαζόταν 30 λεπτά για να αποτυπώσει μόνο ένα μέρος της εικόνας;)
  • 3ο μέρα: Μαθαίνοντας σχετικά με την ιστορία στο θέατρο ακόμα από τα χρόνια του William Shakespeare και μερικά από τα πιο γνωστά του έργα όπως:
  1. Romeo and Juliet-Ρωμαίος και Ιουλιέτα
  2. The taming of the Shrew-ΤοΗμέρωμα της Στρίγγλας
  3. A midsummer night’s dream-ΌνειροΘερινής Νυκτός
  4. Hamlet-Άμλετ

Ξεκινώντας την προετοιμασία για μια ιστορία στο storyboard

Η κυρία Καφετζή παρουσίασε το spot που δημιούργησε στα πλαίσια του ομίλου θεάτρου που λειτουργεί αλλά και όλες τις δραστηριότητες που υλοποιούν οι εκπαιδευτικοί της παιδαγωγικής ομάδας για το πρόγραμμα.

  • 4η μέρα: Τα παιδιά επιτέλους βρίσκονται στο στάδιο επιλογής θέματος της ιστορίας και έπειτα από χρονοβόρα δουλειά καταφέρνουν μέσα από την συνεργασία και την ετοιμότητα τους, να ολοκληρώσουν την ιστορία στο storyboard σχετικά με την καθημερινότητα των ανθρώπων, πόσο έχει αλλάξει η ζωή τους με τα πράγματα που γίνονται γύρω τους αλλά και πως νιώθουν και διαχειρίζονται τα γεγονότα που ακούνε από τα μέσα μαζικής ενημέρωσης. Η ιστορία αυτή έχει τίτλο: Ονειρεμένοι χαρταετοί και εγκλωβισμένα όνειρα (dreamy kites and caged dreams)                                                     

Συντάκτριες του παραπάνω κειμένου είναι οι μαθήτριες :Παναγιώτα Αργυρίου, Βασιλεία Μιχαηλίδη

0 Σχόλιο

Αφήστε ένα σχόλιο