Οι μεταδόσεις όπερας ξαναρχίζουν για 3η χρονιά στην Αλεξανδρούπολη, απευθείας από την Metropolitan opera της Νέας Υόρκης, από την Κινηματογραφική Λέσχη.
Αυτό το Σάββατο 14 Οκτωβρίου, ώρα 19:55 προβάλλεται ο «Μαγικός Αυλός» του Μότσαρτ.
Σε χώρα μυθική ο πρίγκιπας Ταμίνο και ο ορνιθοκυνηγός Παπαγκένο είναι σε αποστολή από τη Βασίλισσα της Νύχτας για να σώσουν την κόρη της Παμίνα, που κρατάει αιχμάλωτη ο Ζαράστρο και η αδελφότητά του, οι Ιερείς. Ο Ταμίνο έχει ερωτευτεί την Παμίνα από μια εικόνα της και ελπίζει να την κερδίσει. Όταν φθάνουν στο κάστρο του Ζαράστρο, οι δυό ταξιδιώτες ανακαλύπτουν ότι η Βασίλισσα της Νύχτας είναι μοχθηρή και όχι ο Ζαράστρο. Ο Ζαράστρο, που αντιλαμβάνεται ότι η Παμίνα και ο Ταμίνο είναι αδελφές ψυχές, της υπόσχεται την ελευθερία της….
Είσοδος 10-15 ευρώ.
Διευθυντής Ορχήστρας
James Levine
Σκηνοθεσία Julie Taymor
Σκηνικά George Tsypin
Κοστούμια Julie Taymor
Φωτισμοί Donald Holder
Μαριονέτες
Julie Taymor and Michael Curry
Χορογραφίες Mark Dendy
Παμίνα Golda Schultz
Βασίλισσα της Νύχτας
Kathryn Lewek
Ταμίνο Charles Castronovo
Παπαγκένο Markus Werba
Αφηγητής Christian Van Horn
Ζαράστρο René Pape
Πρεμιέρα και στις προβολές με το «Ήρεμο πάθος»
Από τη Δευτέρα 16 Οκτωβρίου ξεκινούν και οι προβολές της Κ.Λ.Α. στο Δημοτικό Θέατρο. Πρεμιέρα γίνεται με την ταινία Αγγλικής παραγωγής «Ήρεμο πάθος». Οι προβολές των ταινιών αρχίζουν στις 21:30 μ.μ. και γίνονται κάθε Δευτέρα και Τρίτη στο Δημοτικό Θέατρο Αλεξανδρούπολης, με είσοδο 3-5 ευρώ.
Στο «Ήρεμο Πάθος», ο Τέρενς Ντέιβις, ένας από τους σημαντικότερους Βρετανούς σκηνοθέτες και σεναριογράφους, σκιαγραφεί το πορτρέτο της Έμιλι Ντίκινσον. Αν και ανακαλύφθηκε αργά από τους φιλολογικούς κύκλους, η Έμιλι Ντίκινσον θεωρείται πλέον, δίπλα στον Γουολτ Γουίτμαν, η σπουδαιότερη εκπρόσωπος της ποιητικής Αμερικής του 19ου αιώνα. Γοητευμένη από τις έννοιες του έρωτα και του θανάτου, ασυμβίβαστη με τον κομφορμισμό της εποχής της, δημιούργησε έναν μαγικό εσωτερικό κόσμο, όπου οι ευαίσθητες ψυχές αγωνίζονται θαρραλέα, αλλά μάταια ενάντια στη λήθη και τη μελαγχολία.
Η ταινία αποτελεί μια στιλάτη βιογραφία και ένα ψυχολογικά βαθύ πορτρέτο με κάδρα που παραπέμπουν σε ζωγραφικά πορτρέτα της ρομαντικής εποχής. Ο Ντέιβις πρωτοσυναντάει την Ντίκινσον ως έφηβη που εναντιώνεται στη θρησκόληπτη διευθύντριά της, για να γίνει γρήγορα μια εσωστρεφής αλλά ευφυέστατη, ετοιμόλογη, επίμονη στη γνώμη και στις αρχές της, γυναίκα.
Ενώ απαγγέλλει στίχους της αναζητώντας έναν έρωτα και μιαν ανθρώπινη επαφή, που δεν έρχεται ποτέ, η κοινωνική της εικόνα είναι αυτή μιας αυστηρής γεροντοκόρης που απέχει από κάθε συναισθηματική εμπλοκή και κάθε ηθικό συμβιβασμό.
Επικεντρωμένος στην ηρωίδα του, την οποία η Σίνθια Νίξον ενσαρκώνει με υπόκωφη ένταση, ο σκηνοθέτης σκιαγραφεί το εκφραστικό πορτρέτο της γυναίκας της βικτοριανής εποχής, σχολιάζει τον άρρηκτο δεσμό έρωτα και θανάτου και αποτυπώνει με σπάνια κινηματογραφική κομψότητα τη μελαγχολία μιας ολόκληρης ιστορικής περιόδου. Ένα οπτικό αριστούργημα και μια πολύ δυνατή συναισθηματικά ταινία!