Από σήμερα Πέμπτη 14 Ιουλίου έως και την Κυριακή 17 Ιουλίου, προβάλλεται στον σινέ Φλοίσβο της Αλεξανδρούπολης, η βραβευμένη ταινία του Ζακ Οντιάρ «Dheepan, « Ο Άνθρωπος Χωρίς Πατρίδα». Όπως και η προηγούμενη ταινία του «Σώμα με Σώμα», έτσι και το «Dheepan» αφηγείται σε ένα εντελώς διαφορετικό πλαίσιο μια ιστορία για μια καινούρια αρχή.
Ο Ντιπάν, ένας στρατιώτης στον αντικαθεστωτικό αγώνα των Ταμίλ στη Σρι Λάνκα, αφήνει πίσω του το παρελθόν του. Το καίει κυριολεκτικά σε μια πυρά μαζί με τους νεκρούς συντρόφους του και τη στολή του, για να ξεκινήσει από το μηδέν. Ο Ζακ Οντιάρ επιστρέφει με ένα ακόμη δείγμα, μεστού, ώριμου, σπουδαίου σινεμά με καρδιά και δύναμη. Χρυσός Φοίνικας στο Φεστιβάλ Καννών.
Η ταινία αφηγούμενη τη διαπεραστική ιστορία τριών ανθρώπων που ζητούν απλά την ένταξη, μιλά για κάτι που αποτελεί πλέον μια απτή πραγματικότητα για ολόκληρη την Ευρώπη, για ολόκληρο τον δυτικό κόσμο. Το όνειρο χιλιάδων ανθρώπων για έναν «παράδεισο», ή έστω μια διαφυγή από την κόλαση και την διάψευση αυτής της ελπίδας.
Ο Ζακ Οντιάρ επιστρέφει με ένα ακόμη δείγμα, μεστού, ώριμου, σπουδαίου σινεμά με καρδιά και δύναμη. Χρυσός Φοίνικας στο Φεστιβάλ Καννών.
Ο Ντιπάν ένας στρατιώτης στον αντικαθεστωτικό αγώνα των Ταμίλ στην Σρι Λάνκα, αφήνει πίσω του το παρελθόν του -το καίει κυριολεκτικά σε μια πυρά μαζί με τους νεκρούς συντρόφους του και την στολή του- για να ξεκινήσει από το μηδέν.Μαζί με την Γιαλίνι, μια νεαρή γυναίκα που δεν είναι η σύζυγός του κι εννιάχρονο ορφανό κορίτσι την Ιλαγιάλ, θα υποδυθούν μια οικογένεια για να έχουν μερικές ακόμη ελπίδες στην προσπάθειά τους να πάρουν πολιτικό άσυλο στη Γαλλία. Οι τρεις τους μοιάζουν με μια κανονική οικογένεια και θα προσπαθήσουν να ζήσουν μια κανονική ζωή, μόνο που στην άκρη της «κανονικής» ζωής τους, το ύφασμα του ψέματος που τείνουν και οι ίδιοι να πιστέψουν είναι εμφανές ότι ξεφτίζει, με τον ίδιο τρόπο που ένα ανησυχητικό όνειρο επανέρχεται σαν σκιά από το παρελθόν.
Μεταμεσονύκτιες προβολές ταινιών τρόμου!
Φέτος η Κινηματογραφική Λέσχη Αλεξανδρούπολης εγκαινιάζει για πρώτη φορά τις μεταμεσονύκτιες προβολές ταινιών τρόμου!
Την ερχόμενη Παρασκευή λοιπόν στις 15 Ιουλίου και την Παρασκευή 22 Ιουλίου στις 00:15π.μ θα προβληθεί η αυστραλοκαναδέζικη ταινία «Babadook: Οι Σελίδες του Τρόμου» σε σκηνοθεσία της Τζένιφερ Κεντ.
Έξι χρόνια μετά το θάνατο του συζύγου της, η Αμίλια νιώθει αδύναμη τόσο να ξεπεράσει την απώλειά του όσο και να πειθαρχήσει τον εξάχρονο γιο της Σάμιουελ. Ο τελευταίος βασανίζεται από εφιάλτες και όταν ένα παράξενο βιβλίο φτάνει μυστηριωδώς στα χέρια του, είναι πεπεισμένος πως ο Μπάμπαντουκ, ο απειλητικός ήρωάς του, είναι το τέρας που τον κυνηγά στα όνειρά του.
Υποβλητικό, βαθιά τρομακτικό θρίλερ της σχολής των Ζακ Τουρνέρ («Οι Άνθρωποι Γάτες») και Ρομάν Πολάνσκι (από την «Αποστροφή» ως το «Μωρό της Ρόζμαρι»), με την πρωτοεμφανιζόμενη Τζένιφερ Κεντ να εκμεταλλεύεται τις έντονες φωτοσκιάσεις και τις υποβλητικές γωνίες λήψης για μια εξπρεσιονιστική ατμόσφαιρα που δίνει «υλική υπόσταση» στην αιωρούμενη απειλή.
Οι προβολές αρχίζουν στις 00:15 π.μ. και γίνονται στο Δημοτικό Θερινό Κινηματογράφο «Φλοίσβο», με είσοδο 3 (άνεργοι / φοιτητές / νεανικό), 4 (μέλη ΚΛΑ), και 5 ευρώ (όλοι οι υπόλοιποι). Έξι χρόνια μετά το θάνατο του συζύγου της, η Αμίλια τα έχει παντελώς χαμένα. Αδυνατεί να πειθαρχήσει τον 6χρονο γιο της Σάμιουελ τον οποίο, παράλληλα, της είναι εξαιρετικά δύσκολο να αγαπήσει. Στα όνειρα του Σάμιουελ πρωταγωνιστεί ένα τέρας. Ο μικρός πιστεύει πως το τέρας έρχεται, για να σκοτώσει τα δυο εναπομείναντα μέλη της οικογένειας. Ένα περίεργο βιβλίο με τίτλο «The Babadook» εμφανίζεται μυστηριωδώς στο σπίτι τους. Ο Σάμιουελ είναι απόλυτα πεπεισμένος πως ο Babadook είναι το πλάσμα που βλέπει στα όνειρά του. Η μητέρα του στην αρχή τον αποπαίρνει, αλλά σύντομα θα αντιληφθεί πως μια απόκοσμη οντότητα, όντως, προσπαθεί να τους κυριεύσει.
Το ντεμπούτο της Αυστραλέζας Τζένιφερ Κεντ ξεφεύγει από τους δοκιμασμένους μηχανισμούς των κλασικών θρίλερ και καταφέρνει να δημιουργήσει μια βαθιά αίσθηση ανησυχίας που ξεφεύγει από τα όρια της οθόνης. Το «Babadook» κατοικεί στις δικές σου σκέψεις, είναι η συμμετοχή του δικού σου μυαλού που κάνει το φιλμ αληθινά τρομακτικό. Το φιλμ της Κεντ βρίσκει την υφή και το σημείο που του δίνει το ξεχωριστό ειδικό του βάρος: την υπόσταση του όχι απλά ως μια ταινία τρόμου μα σαν ένα πολύ πιο πολύπλοκο φιλμ για την παράξενη σχέση μια μητέρας κι ενός παιδιού, για την κατάσταση μιας ραγισμένης ισορροπίας, για την σκιά της λύπης και της ενοχής που αποτελεί στην ουσία τον μεγαλύτερο μπαμπούλα όλων.