efhmerida1

Ανακαίνιση φαρμακείου: Πώς η μελέτη χώρου θα σας εξοικονομήσει χρήματα

Από την Innovo Constructions

Ο σχεδιασμός είναι μια διαδικασία πολύπλευρη και απαιτεί εμπειρία, γνώσεις και συνεχής κατάρτιση. Για να επιτευχθεί μια ανακαίνιση, το πρωταρχικό μέλημα του φαρμακοποιού είναι να επιλέξει τον μελετητή ή την μελετητική εταιρεία που θα έχει ως μελλοντικό συνεργάτη και βοηθό, για να διευκολύνει κάθε του ενέργεια και απόφαση. Η Innovo Constructions, με την πολυετή εμπειρία και το εξειδικευμένο ανθρώπινο δυναμικό της, βρίσκεται στο πλευρό του φαρμακοποιού και παρουσιάζει τα βήματα που θα ήταν καλό να ακολουθήσει για μια οικονομική ανακαίνιση που να ανταποκρίνεται στις προσδοκίες του.

Αρχικά ο φαρμακοποιός θα πρέπει να ορίσει τον προϋπολογισμό του έργου, με μια μικρή απόκλιση βέβαια. Το μέγεθος της ανακαίνισης (αν θα είναι ο χώρος πώλησης ή το εργαστήριο ή όλοι οι χώροι κλπ) και το είδος της ανακαίνισης (αλλαγή κάποιvnν επίπλων ή μετατροπή της βιτρίνας ή ολική κλπ) αλληλοεπηρεάζουν το ύψος της χρηματοδότησης του έργου.  Η επιλογή των εργασιών, των μορφών, των υλικών, της διακόσμησης και των επίπλων θα κινηθεί σε αυτά τα πλαίσια. Ο ειδικός συμβουλεύει αλλά και κατευθύνει σχετικά με τον προγραμματισμό των απαιτούμενων εργασιών και δίνεται μια πρώτη εκτίμηση για το ύψος των χρημάτων που τελικά θα χρειαστεί να διαθέσετε. Μια πρωτοβουλία για μια ανακαίνιση χωρίς μια ολοκληρωμένη εκτίμηση δαπάνης θα μπορούσε να οδηγήσει σε προβλήματα, ακόμα και σε χρέη, ή το λιγότερο σε καθυστέρηση των εργασιών. Η γνώμη, η μελέτη και η επίβλεψη από την εταιρεία θα προστατέψει τον φαρμακοποιό από λάθος αποφάσεις.

Φαρμακείο-2

Φαρμακείο-3

Πριν την έναρξη του σχεδιασμού γίνεται καταγραφή των σκέψεων και αναγκών του φαρμακοποιού. Συζητούνται οι λειτουργικές ανάγκες που πρέπει να εξυπηρετηθούν και το σχεδιαστικό ύφος που επιθυμεί. Ο φαρμακοποιός εκφράζει τις αγωνίες και τους ενδοιασμούς του για συγκεκριμένα ζητούμενα ενώ λύνονται απορίες, οικονομικές, λειτουργικές, αισθητικές. Προφανώς μια σωστή επαγγελματική λύση δεν παράγεται αμέσως. Είναι αποτέλεσμα δημιουργικής σκέψης, σύνθεσης, έμπνευσης, ιδεών αποτυπωμένων στο χαρτί και σχεδίων.

Κατά την επίσκεψη της εταιρείας στο κατάστημα, η ακριβής αποτύπωση του φαρμακείου βοηθάει στην εξατομίκευση της τελικής λύσης. Ο εργολάβος ως επαγγελματίας παρατηρεί και αντιλαμβάνεται λεπτομέρειες και απαιτήσεις του χώρου που ίσως να μην φαίνονται με την πρώτη ματιά.

Φαρμακείο-4

Φαρμακείο-5

Έχοντας όλα τα παραπάνω ο μελετητής στην κατοχή, του προχωράει στον σχεδιασμό των χώρων. Η εμπορική αρχιτεκτονική βοηθάει στην οπτική επικοινωνία του πελάτη, ενώ καθορίζεται σε μεγάλο βαθμό από την αρμονία και την κατάλληλη διάταξη του χώρου, των επίπλων και των προϊόντων προς τον καταναλωτή. Η παρουσίαση της μελέτης γίνεται στον φαρμακοποιό μέσω σχεδίων και φωτορεαλιστικών εικόνων. Σε αυτό το στάδιο η ταυτότητα του φαρμακείου, το ύφος, οι χρωματικοί συνδυασμοί, τα διακοσμητικά στοιχεία κρίνονται και γίνονται αποδεκτά ή προτείνονται μετατροπές. Παρουσιάζονται και συζητούνται η μελέτη φωτισμού, ηλεκτρολογικών εγκαταστάσεων, υδραυλικών εγκαταστάσεων, θέρμανσης και ψύξης. Στόχος της εταιρείας είναι να παρέχει στον φαρμακοποιό την περισσότερη δυνατή πληροφορία και όλες τις παραμέτρους που χρειάζονται για να πάρουν την καλύτερη απόφαση για το φαρμακείο τους.

Πριν την έναρξη των εργασιών για την εφαρμογή της μελέτης υπολογίζεται το τελικό κόστος. Έτσι ο φαρμακοποιός κατά την κατασκευή του φαρμακείου θα είναι σίγουρος για τα χρήματα που θα πρέπει να έχει διαθέσιμα ή αν θα είναι αναγκαίο να αναπροσαρμόσει τον αρχικό του προϋπολογισμό για να καλύψει επιπλέον εργασίες ή προμήθειες που προέκυψαν κατά την πορεία της μελέτης. Επίσης υπάρχει η δυνατότητα κατασκευής ενός μέρους της μελέτης (λόγω οικονομικής δυσχέρειας ή έλλειψης διαθέσιμου χρόνου) και η κατασκευή κατάλληλων υποδομών και αναμονών για την μελλοντική εφαρμογή της υπόλοιπης μελέτης. Φθηνά υλικά και εξαρτήματα δεν σημαίνει φθηνότερο κόστος. Η κατάλληλη επιλογή όλων των υλικών, ακόμη και στις επιμέρους λεπτομέρειες της ανακαίνισης έχει ένα καλό αποτέλεσμα, ενώ μακροπρόθεσμα θα οδηγήσει σε λιγότερες συντηρήσεις και ελαττώματα.

Μια ανακαίνιση φαρμακείου μέσα σε οικονομικά πλαίσια είναι εφικτή αρκεί ο φαρμακοποιός να κινηθεί προς τη σωστή κατεύθυνση. H Innovo Constructions θέτοντας ως βάση σχεδιασμού τις απαιτήσεις του φαρμακοποιού και τις ανάγκες του σύγχρονου αγοραστικού κοινού, «βλέπει» στο μέλλον και παρέχει την τεχνογνωσία για την δημιουργία επενδύσεων με αξία και επιχειρηματική επιτυχία.

Για περισσότερες πληροφορίες:
http://www.innovo.gr  και  http://innovopharmacy.gr
Γράμμου 67, Άγιος Δημήτριος, Αθήνα
Τηλέφωνο:2109717925  φαξ:2109717926

0 Σχόλιο

Αφήστε ένα σχόλιο

Δικαιούχος ονόματος τομέα (domain name)
Ε. ΛΑΣΚΑΡΑΚΗΣ ΚΑΙ ΣΙΑ ΕΕ
ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΓΝΩΜΗ
ΑΦΜ: 082164919
ΔΟΥ: ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥΠΟΛΗΣ

Ιδιοκτήτης: Λασκαράκης Εμμανουήλ
Νόμιμος εκπρόσωπος: Λασκαράκης Εμμανουήλ
Διευθυντής: Λασκαράκης Εμμανουήλ
Διευθυντής σύνταξης: Γιώργος Πανταζίδης
Διαχειριστής: Λασκαράκης Εμμανουήλ

Αρ. Μ.Η.Τ.: 232167

LOGO MHT RGB

              Μέλος του

media
Η ΓΝΩΜΗ - Καθημερινή Εφημερίδα της Θράκης

Τέρμα Αγίου Δημητρίου, Αλεξανδρούπολη

Τηλ 25510 24222, 29888

Fax : 25510 80606

email :  gnomi@gnomionline.gr