alexis-800x140

Βραβείο «Κοινωνικού Αντικτύπου» για τη μαθητική εικονική επιχείρηση του Λυκείου Σουφλίου!

Το αλέκιαστο, μεταξωτό τραπεζομάντηλο που δημιούργησαν έκλεψε τις εντυπώσεις
Πολύ θετικά σχόλια και για τη συμμετοχή του 4ου ΓΕΛ Αλεξανδρούπολης

 

Της Κικής Ηπειρώτου

Το βραβείο “Κοινωνικού Αντικτύπου” κέρδισε η Μαθητική “Εικονική Επιχείρηση” SSW (Soufli Silkline Worms) από το Γενικό Λύκειο Σουφλίου που συμμετείχε στη Μαθητική Εμπορική Έκθεση Θεσσαλονίκης του Junior Achievement Greece, που πραγματοποιήθηκε στη Θεσσαλονίκη.

Περίπου 1.000 έφηβοι «επιχειρηματίες», από 45 Γυμνάσια και Λύκεια της Βόρειας Ελλάδας και της Κρήτης συμμετείχαν με μεγάλο ενθουσιασμό στη Μαθητική Εμπορική Έκθεση Θεσσαλονίκης την Παρασκευή 28 Φεβρουαρίου 2020 στο εμπορικό κέντρο Mediterranean Cosmos.

Το πρώτο βραβείο της εμπορικής έκθεσης, σύμφωνα με το startup.gr, κατέκτησε η Mαθητική “Εικονική Επιχείρηση” ECO WAVE S.A. από το Αριστοτέλειο Κολλέγιο Θεσσαλονίκης, με ένα προϊόν που η ομάδα παρουσίασε με εντυπωσιακό επαγγελματισμό και δυναμισμό. Πρόκειται για το “Bio-veil”, ένα καινοτόμο, οικολογικό ρολό για τα εξεταστικά κρεβάτια νοσοκομείων, ιατρικών κέντρων, ιδιωτικών ιατρείων, φυσικοθεραπευτηρίων και κέντρων αισθητικής που είναι απολύτως βιοαποικοδομήσιμο και έχει στόχο να αντικαταστήσει άμεσα τα ρολά που χρησιμοποιούνται σήμερα. Στο ρολό “Bio-veil”, η αδιάβροχη επένδυση που έχει το χαρτί δεν είναι από πλαστικό, αλλά από φυτικές πρώτες ύλες, όπως άμυλο, σιτάρι και πολτός κυτταρίνης.

Η εικονική επιχείρηση του ΓΕΛ Σουφλίου κέρδισε το βραβείο «Κοινωνικού Αντικτύπου», το οποίο  παρέλαβε από το μέλος της κριτικής επιτροπής Νίκο Μπρή της ΕΥ. Οι μαθητές και οι μαθήτριες “στελέχη” της “επιχείρησης” δημιούργησαν οικολογικό, αλέκιαστο, μεταξωτό τραπεζομάντηλο με σκοπό να αντικαταστήσει τα πλαστικά τραπεζομάντηλα μιας χρήσης σε εκδηλώσεις και πάρτι!

Πολύ θετικά σχόλια απέσπασε και η δεύτερη συμμετοχή από τον Έβρο, η μαθητική “επιχείρηση” Save on Sight από το 4ο Γενικό Λύκειο Αλεξανδρούπολης με εφαρμογή αντιμετώπισης εκτάκτων αναγκών.

 

0 Σχόλιο

Αφήστε ένα σχόλιο