Τοποθετήθηκαν οι επιβλέποντες μηχανικοί για το έργο της ανατολικής περιφερειακής Αλεξανδρούπολης

Λίγο πριν την έναρξη των εργασιών κατασκευής από την εταιρεία ΤΕΚΑΛ  

 

Στον ορισμό των επιβλεπόντων μηχανικών για το μεγάλο έργο της ανατολικής περιφερειακής οδού Αλεξανδρούπολης, από την εταιρεία ΤΕΚΑΛ, προχώρησε η Ειδική Υπηρεσία Δημοσίων Έργων του Υπουργείου Υποδομών. Οι πρώτες εργασίες αναμένεται να ξεκινήσουν σύντομα, ενώ η διάρκειά τους προβλέπεται ότι θα είναι 24 μήνες.

Πιο συγκεκριμένα, για το έργο, ορίστηκε επιβλέπων μηχανικός – γενικός συντονιστής και μία ομάδα από επιβλέποντες μηχανικούς με τους βοηθούς τους, που θα αναλάβουν, μεταξύ άλλων, την παρακολούθηση του χρονοδιαγράμματος των εργασιών, της σύνταξης, αρχειοθέτησης όλων των εγγράφων και της παρακολούθησης των χρηματοδοτικών ροών, του ποιοτικού ελέγχου των υλικών κατασκευής, της τήρησης των περιβαλλοντικών όρων, των τεχνικών προδιαγραφών, ενώ παράλληλα θα παρακολουθούν την εφαρμογή των μελετών των εργασιών της αρμοδιότητας τους καθώς την έγκαιρη προώθηση επίλυσης προβλημάτων που ανακύπτουν από την εφαρμογή των  μελετών.

Τι περιλαμβάνει το έργο

Η σύμβαση μεταξύ του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών και της εταιρείας ΤΕΚΑΛ, που αναδείχθηκε πρώτος μειοδότης στο διαγωνισμό που προηγήθηκε, με ποσοστό έκπτωσης 27,81%, υπεγράφη στις 23 Δεκεμβρίου 2021.

Το έργο είχε προϋπολογισμό 36 εκατομμυρίων ευρώ και χρηματοδοτείται από το σχετικό Επιχειρησιακό Πρόγραμμα του ΕΣΠΑ (2014-2020).

Η περιφερειακή οδός Αλεξανδρούπολης χωροθετείται στα όρια του Γενικού Πολεοδοµικού Σχεδίου (ΓΠΣ) Αλεξανδρούπολης και αποβλέπει στη διοχέτευση της διερχόµενης κυκλοφορίας από και προς το λιµάνι Αλεξανδρούπολης, το αεροδρόµιο “∆ηµόκριτος”, την Κοµοτηνή, την Εγνατία οδό, χωρίς κυκλοφοριακή επιβάρυνση του αστικού ιστού της πόλης. Στον χώρο του λιµένα (µετά την Χ.Θ 3+542,17), η χάραξη της συνδετήριας οδού έχει καθοριστεί στα πλαίσια των έργων του λιµένα Αλεξανδρούπολης”.

Περιλαμβάνει τυπική διατομή διαχωρισμένης κυκλοφορίας με δύο λωρίδες ανά κατεύθυνση και κεντρική νησίδα πλάτους 4 μέτρων (συνολικού πλάτους οδοστρώματος 17μ.). Έχει σχεδιαστεί ώστε να λειτουργεί ως κλειστή οδός με παράπλευρο δίκτυο, με μήκος 3 χλμ. συν 0,6 χλμ. ο συνδετήριος κλάδος με την οδό προς το λιμάνι, 3 ισόπεδους κόμβους και τέσσερις 4 γέφυρες.

Στο έργο περιλαμβάνεται η κατασκευή πέντε κόμβων, από τους οποίους οι τέσσερις θα είναι ισόπεδοι και ο ένας (στην περιοχή της γέφυρας Μαΐστρου) ανισόπεδος. Θα κατασκευαστούν επίσης δύο υπόγειες διαβάσεις πεζών στο δρόμο της Παλαγίας και του Άβαντα.

 

 

0 Σχόλιο

Αφήστε ένα σχόλιο