Σχολεία: Τρέχουν τώρα για προσλήψεις

ΑΜΘ: Οδηγίες αντιμετώπισης των γονιών που δεν αφήνουν να πάνε τα παιδιά τους σχολείο

Αρον άρον τρέχει για προσλήψεις το υπ. Παιδείας μετά τις τεράστιες ελλείψεις σε εκπαιδευτικούς στα σχολεία λόγω της μετάλλαξης Ομικρον, οι οποίες έφτασαν τις 6.500 πριν καλά – καλά ανοίξουν.

Ειδικότερα, ανακοινώθηκαν 4.784 προσλήψεις αναπληρωτών εκπαιδευτικών, 3.576 εξ αυτών με συμβάσεις τρίμηνης διάρκειας και 1.208 αναπληρωτών (γενικής εκπαίδευσης, μαθητείας, ψυχολόγοι/κοινωνικοί λειτουργοί) με συμβάσεις ως τη λήξη του σχολικού έτους, προκειμένου να καλύψουν αυξημένες ανάγκες που προκύπτουν από απουσίες εκπαιδευτικών σχετιζόμενες με την πανδημία του κορονοϊού, ανακοίνωσε σήμερα το υπουργείο Παιδείας.

Σε δήλωση της η υπουργός Παιδείας, Νίκη Κεραμέως, αναφέρει η ανακοίνωση, επισήμανε για την πρώτη ημέρα επαναλειτουργίας των σχολείων μετά τις διακοπές των Χριστουγέννων, ότι «μαθητές, εκπαιδευτικοί, στελέχη εκπαίδευσης, γονείς τήρησαν με συνέπεια το νέο υγειονομικό πρωτόκολλο προσερχόμενοι στις σχολικές μονάδες, με τα στελέχη της τοπικής αυτοδιοίκησης σε πλήρη συνέργεια».

«Η μαζική διενέργεια αυτοδιαγνωστικών τεστ στο μεγαλύτερο τμήμα του πληθυσμού που έχει εξεταστεί ταυτόχρονα για κορονοϊό -1,6 εκατομμύρια μαθητών και εκπαιδευτικών μέσα σε 24 ώρες- είχε ως αποτέλεσμα την έγκαιρη ανίχνευση σχεδόν 16.000 εν δυνάμει κρουσμάτων, την απομόνωσή τους και την αποφυγή περαιτέρω διασποράς του ιού, όχι μόνο στην εκπαιδευτική κοινότητα, αλλά και σε ολόκληρη την κοινωνία», προσέθεσε η κυρία Κεραμέως.

Οδηγίες αντιμετώπισης των γονιών που δεν αφήνουν να πάνε τα παιδιά τους σχολείο

Τέλος στο φαινόμενο των αρνητών γονέων που εμποδίζουν τα παιδιά τους να βρεθούν στις σχολικές αίθουσες λόγω μη συμφωνίας με τα μέτρα που πρέπει να εφαρμόζονται (μάσκες και self test) επιχειρεί να βάλει το ο περιφερειακός διευθυντής εκπαίδευσης, ο κος Κωνσταντίνος Μπαντίκος.

Όπως αποκάλυψε μιλώντας τη Δευτέρα, στην ΕΡΤ Κομοτηνής έχουν δοθεί οδηγίες στους διευθυντές των σχολικών μονάδων να μεταφέρουν την αναγκαιότητα συμμετοχής του παιδιού στα δρώμενα του σχολείου, να παρακολουθεί τα μαθήματα όχι μόνο για την απόκτηση των γνώσεων, αλλά και για την ανάπτυξη κι άλλων δεξιοτήτων κυρίως δε για ψυχο-συναισθηματικούς λόγους.

Με έγγραφό του προς τις κατά τόπους διευθύνσεις επισημαίνει πώς οι γονείς που δεν στέλνουν το παιδί τους στο σχολείο όχι για σημαντικό λόγο, έχουν επιπτώσεις βάσει της κείμενης Νομοθεσίας.

Πριν το κλείσιμο των σχολείων για τις διακοπές των εορτών είχαν καταγραφεί τέτοιες περιπτώσεις σε όλη την αν.Μ.Θ. Ανέφερε δε ενδεικτικά το παράδειγμα ΠΕ, όπου 14 συνολικά παιδιά ήταν μακριά από το σχολείο με απόφαση των γονιών τους, 8 από τα οποία μαθητές σε δημοτικά σχολεία και 6 σε νηπιαγωγεία. Συνολικά, όπως ανέφερε, πρόκειται για «λίγες οικογένειες με 2-3 παιδιά» η κάθε μία.

Ο κος Μπαντίκος κατέληξε με τη σημείωση ότι: «Θέλω να πιστεύω ότι με όλα αυτά που συμβαίνουν θα επικρατήσει η λογική και η ανάγκη να πάει το παιδί στο σχολείο και οι γονείς θα αναθεωρήσουν την απόφαση τους».

0 Σχόλιο

Αφήστε ένα σχόλιο