Κατώτερος των προσδοκιών ο τζίρος των εκπτώσεων στην αγορά της Αλεξανδρούπολης

Οι πολλές οικονομικές υποχρεώσεις του Φεβρουαρίου δεν άφησαν περιθώρια για ψώνια στους καταναλωτές
Μακριά από τα εμπορικά καταστήματα μένουν, για την ώρα, οι Τούρκοι τουρίστες

της Κικής Ηπειρώτου

Κατώτερος των προσδοκιών ήταν ο τζίρος των χειμερινών εκπτώσεων στην αγορά της Αλεξανδρούπολης, αφού παρά τις καλές τιμές και την ποικιλία προϊόντων, ο πολύ απαιτητικός Φεβρουάριος, σε ό,τι αφορά οικονομικές εκκρεμότητες και προθεσμίες, δεν άφησε περιθώρια στους καταναλωτές για να βγουν στην αγορά.
Όπως λέει στη «ΓΝΩΜΗ» ο Πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου Αλεξανδρούπολης Βασίλης Κασαπίδης, οι πρώτες ημέρες των εκπτώσεων, τον Ιανουάριο, κύλησαν ικανοποιητικά, με αρκετή κίνηση στα εμπορικά καταστήματα. Ωστόσο, από τον Φεβρουάριο και ύστερα, υπήρξε υποτονικότητα.
«Ο Φεβρουάριος δεν είχε τα αναμενόμενα αποτελέσματα. Σε αυτό συντέλεσαν οι αυξημένες υποχρεώσεις, ιδιαίτερα όσο προχωρούσαμε προς τα τέλη του μήνα. Ο κόσμος έπρεπε να πληρώσει τέλη κυκλοφορίας, τελευταία δόση ΕΝΦΙΑ, και άλλα πολλά, με αποτέλεσμα να μη μείνει διαθέσιμο εισόδημα. Είχαμε πολλά μαζεμένα λειτουργικά έξοδα σε έναν κακό μήνα», επισημαίνει ο κ. Κασαπίδης.
Από εδώ και στο εξής, η αγορά οδεύει πρόσω ολοταχώς για το Πάσχα, με τα εμπορικά καταστήματα να προετοιμάζονται αναλόγως.

Μακριά από τα εμπορικά καταστήματα μένουν, για την ώρα, οι Τούρκοι τουρίστες

Κι ενώ τους τελευταίους μήνες έχει επανέλθει δυναμικά το τουριστικό ρεύμα από την Τουρκία, αυτό δεν αποτυπώνεται μέχρι στιγμής στην κίνηση των εμπορικών καταστημάτων. Αντιθέτως, οι γείτονες αποτελούν σημαντική ανάσα για τους τζίρους των ξενοδοχείων, των επιχειρήσεων εστίασης, αλλά και των τοπικών σούπερ μάρκετ.
«Στις εμπορικές επιχειρήσεις, δυστυχώς, αυτή η έντονη επισκεψιμότητα δεν αποτυπώνεται. Δεν έχουμε πάρει το μερίδιο που μας αναλογεί. Πρέπει να βρούμε τρόπους να δελεάσουμε και αυτούς τους επισκέπτες», σημειώνει ο Πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου, ενώ, αναφερθείς στη συνεργασία του Συλλόγου με τον Δήμο, σημείωσε πως βασική στόχευση είναι η διοργάνωση events και εκδηλώσεων που θα τονώσουν την κίνηση στην πόλη, αλλά και στην αγορά. «Για παράδειγμα, οι κολυμβητικοί αγώνες που έγιναν πρόσφατα έφεραν πολύ κόσμο από άλλες πόλεις της Ελλάδας στα μέρη μας και αυτό ήταν σημαντικό. Σε αυτό το πνεύμα θα βρίσκουμε αφορμές, ώστε να ανεβαίνει η πόλη πληθυσμιακά και να αυξάνεται η κατανάλωση».

0 Σχόλιο

Αφήστε ένα σχόλιο