efhmerida1

Φτωχοποίηση στην εμπορική εικόνα της Θράκης

Η περιγραφή ανήκει στον πρόεδρο της Ομοσπονδίας Εμπορίου και Επιχειρηματικότητας Θράκης Αντώνη Φραντζή

Ο πρόεδρος της Ομοσπονδίας Εμπορίου και Επιχειρηματικότητας Θράκης, Αντώνης Φραντζής, υπογραμμίζει την ανάγκη τόνωσης της εμπορικής κίνησης στα καταστήματα των πόλεων της Θράκης, καθώς η υπάρχουσα κατάσταση δεν αφήνει περιθώρια αισιοδοξίας για την οικονομική τους ευρωστία.

Ο κ. Φραντζής, ο οποίος πρόσφατα εξελέγη στην ΕΣΕΕ με την παράταξη του Σταύρου Καφούνη, ως πρόεδρος του δευτεροβάθμιου οργάνου, εκπροσωπεί τους εμπορικούς συλλόγους της Θράκης και καλείται να προωθήσει λύσεις στα προβλήματα που αντιμετωπίζει ο εμπορικός κόσμος της περιοχής.

 Α. Φραντζής: «Δυστυχώς υπάρχει φτωχοποίηση… η αγοραστική δύναμη των καταναλωτών είναι μειωμένη»

Ο πρόεδρος της Ομοσπονδίας Εμπορίου και Επιχειρηματικότητας Θράκης, Αντώνης Φραντζής, περιγράφοντας στο «Ε» την εμπορική εικόνα της περιοχής, δήλωσε:

«Δυστυχώς, υπάρχει φτωχοποίηση, όπως συμβαίνει γενικότερα και σε άλλους κλάδους. Ωστόσο, στη Θράκη η κατάσταση είναι πιο έντονη, λόγω αυξημένων κόστους στη μεταφορά και στην ενέργεια, καθώς και λόγω του ανταγωνισμού από τις γειτονικές χώρες. Επιπλέον, η μειωμένη αγοραστική δύναμη των καταναλωτών επηρεάζει άμεσα την κίνηση της αγοράς και την κατανάλωση».

Όσον αφορά τη στρατηγική της ΕΣΕΕ, ο κ. Φραντζής τόνισε ότι θα δοθεί έμφαση στην έρευνα. Με τη συμμετοχή του στο ΙΝΕΜΥ, το ερευνητικό ινστιτούτο της ΕΣΕΕ, θα έχει πρόσβαση σε δεδομένα που είναι απαραίτητα για τη διαμόρφωση στρατηγικών. «Οι έρευνες είναι εργαλεία που μας βοηθούν να υλοποιούμε δράσεις και προγράμματα μέσω των Κέντρων Ανάπτυξης Εμπορίου και Επιχειρηματικότητας (ΚΑΕΛΕ), ώστε να δώσουμε ώθηση στην εμπορικότητα ενός τόπου», σημείωσε.

Εμπορικός σύλλογος Ξάνθης, Ν. Γρηγοριάδης: «Δεν είδαμε τις ουρές, όπως άλλοτε στην Black Friday»

Ο κ. Φραντζής σχολίασε τη Black Friday και τη Cyber Monday, σημειώνοντας ότι αυτές οι ημέρες προσφορών συμπιέζουν την εμπορική κίνηση όλου του μήνα, ενώ έχουν ως στόχο κυρίως την εκκαθάριση αποθεμάτων. Παράλληλα, επεσήμανε ότι συχνά τα προϊόντα που πωλούνται με σημαντικές εκπτώσεις είναι χαμηλότερης ποιότητας, κάτι που μπορεί να επηρεάσει την εμπιστοσύνη των καταναλωτών.

Ειδικότερα για την αγορά της Ξάνθης, ο πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου Ξάνθης, Νίκος Γρηγοριάδης, ανέφερε ότι φέτος η Black Friday δεν συνοδεύτηκε από τον «πανικό» προηγούμενων ετών:

«Δεν είδαμε τις ουρές όπως άλλοτε σε καταστήματα ηλεκτρονικών ειδών κυρίως. Ίσως επειδή ο καιρός ήταν χάλια, ίσως γιατί ο κόσμος δεν έχει χρήματα. Σίγουρα έγιναν ηλεκτρονικές αγορές, αλλά δεν έχουμε ακριβή στοιχεία για αυτές».

Αναφορικά με το αν υπήρξαν περιστατικά παραπλανητικών εκπτώσεων, ο κ. Γρηγοριάδης δήλωσε πως δεν έχουν καταγγελθεί τέτοιες περιπτώσεις στην αγορά της Ξάνθης.
empros.gr

 

0 Σχόλιο

Αφήστε ένα σχόλιο

Δικαιούχος ονόματος τομέα (domain name)
Ε. ΛΑΣΚΑΡΑΚΗΣ ΚΑΙ ΣΙΑ ΕΕ
ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΓΝΩΜΗ
ΑΦΜ: 082164919
ΔΟΥ: ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥΠΟΛΗΣ

Ιδιοκτήτης: Λασκαράκης Εμμανουήλ
Νόμιμος εκπρόσωπος: Λασκαράκης Εμμανουήλ
Διευθυντής: Λασκαράκης Εμμανουήλ
Διευθυντής σύνταξης: Γιώργος Πανταζίδης
Διαχειριστής: Λασκαράκης Εμμανουήλ

Αρ. Μ.Η.Τ.: 232167

LOGO MHT RGB

              Μέλος του

media
Η ΓΝΩΜΗ - Καθημερινή Εφημερίδα της Θράκης

Τέρμα Αγίου Δημητρίου, Αλεξανδρούπολη

Τηλ 25510 24222, 29888

Fax : 25510 80606

email :  gnomi@gnomionline.gr