Ένα βήμα πριν τον ανάδοχο για το μεγάλο έργο ανάπλασης του βόρειου τμήματος της Αλεξανδρούπολης

Ενδιαφέρον από 12 εταιρείες, με ποσοστά έκπτωσης από 7% έως και 50% ! Ποιοι προκρίνονται στην επόμενη φάση του διαγωνισμού. Τι περιλαμβάνει το έργο

της Κικής Ηπειρώτου

Ενδιαφέρον από 12 εργολαβικές εταιρείες συγκέντρωσε ο διαγωνισμός για το έργο «Αστική αναζωογόνηση βορείου τμήματος Αλεξανδρούπολης και επέκταση δικτύου  ποδηλατοδρόμων», με προϋπολογισμό που αγγίζει τα 12,3 εκατομμύρια ευρώ. Σύμφωνα με απόφαση της Επιτροπής Διαγωνισμού και της Οικονομικής Επιτροπής, στην επόμενη φάση του διαγωνισμού περνούν 4 εταιρείες.
Οι εκπτώσεις που κατέθεσαν οι εταιρείες κυμάνθηκαν από 7,27% έως 49,81%. H Επιτροπή του Διαγωνισμού έλεγξε τα δικαιολογητικά και τις εγγυητικές των εταιρειών που κατέθεσαν προσφορά, όπου διαπιστώθηκαν προβλήματα στα έγγραφα 3 εταιρειών, οι οποίες δεν συνεχίζουν στην επόμενη φάση της διαδικασίας. Στη συνέχεια, η Επιτροπή,  υπολόγισε τον μέσο όρο των προσφορών, από τους οικονομικούς φορείς που συνεχίζουν στον διαγωνισμό, ο οποίος είναι 29,82% . Με βάση τη νομοθεσία, στην επόμενη φάση προκρίνονται οι 4 εταιρείες που κατέθεσαν τη μεγαλύτερη έκπτωση και οι οποίες καλούνται να εξηγήσουν εγγράφως το κόστος που προτείνουν στην προσφορά τους.
Στην επόμενη φάση περνούν οι :

  • ALPHADELTA CONSTRUCTIONS ΑΝΩΝΥΜΗ ΤΕΧΝΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ (με προσφορά  49,81%)
  • ΜΙΧΑΗΛ ΚΟΥΓΚΟΥΛΟΣ ΚΑΙ ΣΙΑ Ε.Ε. με δ.τ. “ ΠΛΑΙΣΙΟ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΙΚΗ Ε.Ε.“ (με προσφορά 45,67 % )
  • « ΟΔΟΣ Α.Τ.Ε. » (με προσφορά 42,0 %)
  • ΕΡΓΟΜΠΕΤΟΝ ΑΝΩΝΥΜΟΣ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΗ ΕΜΠΟΡΙΚΗ ΤΕΧΝΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΘΡΑΚΗΣ (με προσφορά 39,69%)

Τα έργα που προβλέπονται

Η χρηματοδότηση του έργου πραγματοποιείται μέσω επενδυτικού δανείου που χορηγείται από το Ταμείο Παρακαταθηκών και Δανείων, συνομολογείται με δανειακή σύμβαση μεταξύ του Κύριου  του Έργου και του Ταμείου Παρακαταθηκών και Δανείων και αποπληρώνεται από πόρους του Προγράμματος Δημοσίων Επενδύσεων (ΠΔΕ) του Υπουργείου Εσωτερικών. Το έργο περιλαμβάνει την παρέμβαση σε σύνολο έξι οδών, με διαπλατύνσεις πεζοδρομίων, κατασκευή ποδηλατόδρομων, ηλεκτρομηχανολογικές εργασίες και εργασίες πράσινου.

Συγκεκριμένα, προβλέπονται παρεμβάσεις στις οδούς:

  • Ηροδότου, από τον κόμβο παλιού Νοσοκομείου ως την είσοδο του στρατοπέδου ΖΗΣΗ, μήκους 1 χλμ.
  • Αγ. Δημητρίου από τον κόμβο παλιού Νοσοκομείου (μουσικό γυμνάσιο λύκειο) ως την Περιφερειακή οδό, μήκους 750 μ (περιλαμβάνει και ποδηλατόδρομο).
  • Κονδύλη, από το 5ο Νηπιαγωγείο / Πάρκο Κικόνων ως τη συμβολή της με την μικρή περιφερειακή οδό, μήκους 950χλμ (περιλαμβάνει και ποδηλατόδρομο).
  • Ανδρονίκου από τη συμβολή της με την οδό Θράκης ως το 5ο Νηπιαγωγείο, μήκους 300 μ. Θράκης από τον κόμβο παλιού Νοσοκομείου ως την οδό Ανδρονίκου, μήκους 350 μ.
  • Εθν. Αντίστασης από τη συμβολή της με την οδό Ι. Καβύρη μέχρι τη συμβολή της με την Λεωφ. Δημοκρατίας, μήκους 550μ.
  • Επέκταση ποδηλατοδρόμου οδού Παπαναστασίου (σύνολο οδού), μήκους 1000μ
  • Επέκταση ποδηλατοδρόμου οδού Λ. Δημοκρατίας Λ. Μάκρης από την οδό Βιζυηνού έως της οδό Κουταβού, μήκους 890μ.

1 Σχόλιο

  • Γιώργος Παπαιωάννου
    Posted 1 Απριλίου 2022 20:10 0Likes

    1)Η Εθνικής Αντίστασης έχει ποδηλατόδρομους και στα 2 πεζοδρόμια , από 14ης Μαίου μέχρι και Γκαρ Μιλιτέρ.. Γιατί δεν ενώνεται ο ένας ποδηλατόδρομος της Εθν. Αντίστασης με το 5ο Νηπιαγωγείο ώστε να κλείσει ένα μεγάλο δίκτυο ? 2) Κατασκευάζεται τώρα η Ανατολική Περιφερειακή , με μήκος 3,1 χλμ( εκτός Λιμένος.) Το πεζοδρόμιο έχει μέγιστο πλάτος 1,5 μ. σε μία καθαρά ΟΙΚΙΣΤΙΚΉ ΠΕΡΙΟΧΗ . Χωρίς πεζόδρομο , χωρίς ποδηλατόδρομο , χωρίς δενδροστοιχία. Δεν είναι αδικαιολόγητο ?

Αφήστε ένα σχόλιο