ΔΠΘ: Μαθήματα σε μισοάδειες αίθουσες λόγω οικονομικών δυσκολιών

  • Αρκετοί φοιτητές αναγκάζονται να βγουν στην αγορά εργασίας, με αποτέλεσμα να απουσιάζουν συχνά από τα αμφιθέατρα
  • Καθηγητής Κ. Ζαφείρης: «Πρέπει να δοθούν κίνητρα ώστε περισσότεροι να επιλέγουν να σπουδάσουν στη Θράκη»

Αντιμέτωποι με το «αποτύπωμα» των οικονομικών δυσκολιών που αντιμετωπίζουν οι φοιτητές και οι φοιτήτριες του Δ.Π.Θ. ήρθαν οι διδάσκοντες και οι διδάσκουσες σε αυτό. Όπως σημειώνουν πολλές φορές βρέθηκαν να διδάσκουν σε αίθουσες μισοάδειες.
«Υπήρχε μια δυσκολία στους φοιτητές μας να παρακολουθήσουν και σε αυτό το πρώτο εξάμηνο κι αυτή οφείλεται στα οικονομικά τους» δήλωσε στο www.ertnews.gr ο κος Κώστας Ζαφείρης, Επίκουρος Καθηγητής Δημογραφίας, στο Τμήμα Ιστορίας κι Εθνολογίας, του Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης.
Παράλληλα, σημείωσε ότι πολλοί από τους φοιτητές του εργάζονται για να συμβάλουν στην αντιμετώπιση των εξόδων σπουδών. Έτσι, παρόντες και παρούσες είναι συνήθως το 50 έως 70% του συνόλου των φοιτητών του.
Μιλώντας για την προσέλευση των φοιτητών και των φοιτητριών στάθηκε στο γεγονός ότι στο ΔΠΘ φοιτούν φοιτητές από όλη την Ελλάδα, ωστόσο, όσο πιο κοντά στη Θράκη, τόσο αυξάνεται ο αριθμός τους και είναι καλύτερη η συμμετοχή τούς.
Αναφερόμενος στη στάση της πολιτείας απέναντι στο ΔΠΘ σημειώνει την αναγκαιότητα περαιτέρω στήριξής του ζητώντας από την πολιτεία να δώσει επιπλέον κίνητρα για σπουδές στη Θράκη, καθώς λόγω και της γεωγραφικής του θέσης είναι αυξημένες οι καθημερινές δαπάνες και τα κόστη λειτουργίας και συντήρησης. «Θα πρέπει να δοθούν κίνητρα ώστε να επιλέγουν να σπουδάσουν στη Θράκη» ανέφερε σημειώνοντας ότι οι σπουδές σε ένα πανεπιστήμιο μακριά από τον τόπο τους δεν θα πρέπει να λειτουργούν ως φόβητρο. Στάθηκε θετικά ως προς την ανανέωση του εξοπλισμού του Δ.Π.Θ. τονίζοντας ότι είναι αναγκαία τα περαιτέρω βήματα ενίσχυσης του.
Τέλος, στάθηκε στην ανάγκη ανοίγματος στην κοινωνία, με συνεχείς και ποιοτικότερες συνέργειες. Αλλά και στην υλοποίηση περισσοτέρων ερευνητικών προγραμμάτων, που θα προσελκύσουν επιπλέον φοιτητές.

0 Σχόλιο

Αφήστε ένα σχόλιο