room-to-grow-bnner

Αλεξανδρούπολη: Υπάρχουν ακόμη μαθητές χωρίς πρόσβαση στην τηλεκπαίδευση

Μετ’ εμποδίων η διδασκαλία για όσους καταφέρνουν να συνδεθούν

Για «αδιαφορία» του Υπουργείου κάνει λόγο ο Σύλλογος Εκπαιδευτικών Α’βάθμιας, ζητώντας αναπροσαρμογή της ύλης και μη καταγραφή απουσιών

Ένας σταθερός αριθμός μαθητών, μικρός, αλλά υπαρκτός, συνεχίζει να μην έχει καμία απολύτως δυνατότητα πρόσβασης στην τηλεκπαίδευση, η οποία ξεκίνησε πριν δύο εβδομάδας και συνεχίζεται με αρκετά προβλήματα και στο Δήμο Αλεξανδρούπολης.

Αυτό δήλωσε η πρόεδρος  του Συλλόγου Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης του Δήμου Αλεξανδρούπολης «Γεώργιος Βιζυηνός» Ζωή Κάλτσου, μιλώντας στην ΕΡΤ Ορεστιάδας. Παράλληλα, όπως επισήμανε, πολλοί από τους μαθητές και εκπαιδευτικούς που καταφέρνουν να συνδεθούν, αντιμετωπίζουν προβλήματα σύνδεσης, με τον ήχο και την εικόνα, με αποτέλεσμα η διδασκαλία να γίνεται μετ’ εμποδίων.

«Πολλές φορές οι συνάδελφοι  και οι μαθητές δεν υποστηρίζονται όσον αφορά το δίκτυο, ενώ υπάρχουν διακοπές στον ήχο και την εικόνα. Δυστυχώς, ακόμη και σήμερα, αν και έχουν περάσει δυο εβδομάδες, δεν έχει παρθεί κανένα μέτρο, ώστε να έχουν σωστή πρόσβαση μαθητές και εκπαιδευτικοί» σημείωσε η κα Κάλτσου και τόνισε πως ακόμη και  «ο τεχνολογικός εξοπλισμός των σχολείων παραμένει ανεπαρκής και δεν έγινε κάποια προσπάθεια βελτίωσης του… Από τα περίφημα τάμπλετς που ανακοινώνει από την τηλεόραση το Υπουργείο Παιδείας, έχουν φτάσει ελάχιστα. Όσο για την επιμόρφωση των εκπαιδευτικών, παρά τις εξαγγελίες, δεν έγινε ποτέ».

Η ίδια έκανε λόγο για αδιαφορία σχετικά με το αν όλοι οι εκπαιδευτικοί έχουν πρόσβαση στο ίντερνετ και με ποιες ταχύτητες. Αποκάλυψε ότι υπάρχει «σταθερός αριθμός μαθητών που δεν μπορεί να συνδεθεί. Είναι η μειοψηφία, αλλά υπάρχει και είναι κάτι που πρέπει να λάβει σοβαρά το Υπουργείο. Πρόκειται για παιδιά που δεν έχουν καμία επαφή με το σχολείο, το δάσκαλο και τους συμμαθητές τους. Υπάρχουν και περιπτώσεις που έχουν πρόσβαση στο διαδίκτυο, αλλά δεν διαθέτουν τις κατάλληλες ταχύτητες… Εμείς ζητούμε να υπάρξει αναπροσαρμογή της ύλης και να μην καταγράφονται οι απουσίες των παιδιών που αποδεδειγμένα δεν μπορούν να έχουν πρόσβαση στην τηλεκπαίδευση. Δεν έχουμε λάβει κάποια απάντηση μέχρι στιγμής».

Όσο για το διάστημα που τα σχολεία ήταν ανοικτά, η κα Κάλτσου σημειώνει πως η προσπάθεια του Υπουργείου ήταν αποτυχημένη, αφού τελικώς ήρθε η αναστολή λειτουργίας, κάτι που ήταν αναμενόμενο στην εκπαιδευτική κοινότητα, αφού δεν υιοθετήθηκε καμία από τις προτάσεις που είχε καταθέσει, για προσλήψεις εκπαιδευτικών, λειτουργία τμημάτων με 15 μαθητές, επαναλαμβανόμενα τεστ σε μαθητές και εκπαιδευτικών, δημιουργία σχολιατρικής υπηρεσίας κτλ

0 Σχόλιο

Αφήστε ένα σχόλιο