Αλεξανδρούπολη: Πέρασαν και δεν ακούμπησαν οι θερινές εκπτώσεις

«Καλύτερα από πέρσι, αλλά καμία σχέση με το 2019» λέει ο πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου 

της Κικής Ηπειρώτου

Στο άνευ προηγουμένου κύμα ακρίβειας και τις δραματικές επιπτώσεις του στην τσέπη των καταναλωτών αποδίδει ο εμπορικός κόσμος της Αλεξανδρούπολης τον «χλιαρό» αντίκτυπο που είχαν οι φετινές θερινές εκπτώσεις στον τζίρο των καταστημάτων τους.
Παρά το γεγονός ότι η πόλη δέχθηκε έναν πολύ μεγάλο όγκο Ελλήνων και ξένων επισκεπτών, φαίνεται πως από την παρουσία τους επωφελήθηκαν κυρίως τα ξενοδοχεία, τα καταστήματα εστίασης και τα σούπερ μάρκετ.
«Πήγαμε καλύτερα από πέρσι, όμως, υπολειπόμαστε πολύ από το 2019, που ήταν μία καλή περίοδος για την αγορά» λέει στη ΓΝΩΜΗ ο πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου Αλεξανδρούπολης Βασίλης Κασαπίδης. «Η τουριστική κίνηση στην πόλη μας ήταν άνευ προηγουμένου, νομίζω ούτε το 2019 είχαμε τόσο κόσμο, δυστυχώς, όμως αυτό δεν μεταφράστηκε απαραιτήτως σε εμπορική δραστηριότητα».
Χαρακτηριστικό της οικονομικής δυσπραγίας των πολιτών είναι το γεγονός ότι ούτε κατά το τριήμερο των μεγάλων προσφορών στο πλαίσιο της διοργάνωσης της «Λευκής Νύχτας» υπήρξε αύξηση της κατανάλωσης.
«Η Λευκή Νύχτα πήγε ανέλπιστα καλά, σε ό,τι αφορά την προσέλευση και την ικανοποίηση του κόσμου, από τις εκδηλώσεις μας, τους δρόμους χωρίς αυτοκίνητα και το εορταστικό κλίμα, όμως δεν είχαμε την κατανάλωση που περιμέναμε. Δημιουργήσαμε ιδανικές συνθήκες για να προσελκύσουμε τον κόσμο στα καταστήματά μας, όμως, δεν είχαμε το αποτέλεσμα που θα θέλαμε, αφού, πλέον, δεν υπάρχουν χρήματα για κατανάλωση».

0 Σχόλιο

Αφήστε ένα σχόλιο