Αεροδρόμιο Δημόκριτος: Άλυτα προβλήματα, ένα χρόνο μετά τις εξαγγελίες Καραμανλή

«Παγωμένο» παραμένει το θέμα του νέου πύργου ελέγχου, αλλά και το έργο στεγανοποίησης της οροφής, με αποτέλεσμα να χρειάζονται… κουβάδες εντός του κτιρίου, χειμώνα-καλοκαίρι

της Κικής Ηπειρώτου

Ήταν Μάιος του 2021, όταν ο Υπουργός Μεταφορών & Υποδομών Κώστας Καραμανλής ανακοίνωνε ένα μεγάλο έργο αναβάθμισης των εγκαταστάσεων του αερολιμένα «Δημόκριτος», με προϋπολογισμό που ξεπερνούσε το 1 εκατομμύριο ευρώ.
Τα έργα θα έδιναν λύσεις σε χρόνια προβλήματα του αερολιμένα, τα οποία ταλαιπωρούν τόσο τους εργαζόμενους, όσο και τους επιβάτες. Πέρα από το θέμα της αποθήκης καυσίμων, που κατασκευάστηκε και αναμένεται να λειτουργήσει σύντομα, από τα ανοιχτά θέματα που υπάρχουν, ξεχωρίζει η «πονεμένη ιστορία» του Πύργου Ελέγχου, ο οποίος είναι ημιτελής και σε άθλια κατάσταση τα τελευταία 9 χρόνια. Σύμφωνα με τον Υπουργό, πέρσι τον Ιούνιο θα ολοκληρώνονταν η  μελέτη κατασκευής του έργου, με προϋπολογισμό περίπου στις 800.000 ευρώ. Δυστυχώς, όμως, ένα χρόνο αργότερα, δεν υπάρχει κάποια θετική εξέλιξη για το θέμα, όπως θα ήταν για παράδειγμα η προκήρυξη του διαγωνισμού, ενώ όπως αναφέρει ο αερολιμενάρχης Στέλιος Ζαντανίδης στη «ΓΝΩΜΗ»: «Είμαστε ακόμη σε αναμονή, δυστυχώς, δεν υπάρχει κάποια σχετική εξέλιξη».

Οι εικόνες με τους κουβάδες

Επιπλέον, ο κ. Καραμανλής, είχε ανακοινώσει ότι η ΥΠΑ θα ολοκλήρωνε, από τον περασμένο Ιούνιο ακόμη, τη μελέτη στεγανοποίησης της οροφής του αεροδρομίου, ένα έργο ύψους 250.000 ευρώ, με χρόνο υλοποίησης το ένα έτος.
Αντ’ αυτού, πρόσφατα, κυκλοφόρησε άλλη μία φωτογραφία στα social media, με τους κουβάδες που είναι σχεδόν σε μόνιμη βάση τοποθετημένοι εντός του αεροδρομίου, για άλλους λόγους το χειμώνα και για άλλους το καλοκαίρι. Εν προκειμένω, την περίοδο που διανύουμε, το πρόβλημα εντοπίζεται στο σύστημα κλιματισμού (για το οποίο επίσης είχε ανακοινώσει πέρυσι ο κ. Καραμανλής μελέτη επισκευής του, με κόστος 60.000 ευρώ). «Θα πρέπει να κλείσουμε για κάποιες μέρες τον κλιματισμό για να γίνει ενός είδους επιδιόρθωση, που δεν αποτελεί μόνιμη λύση. Με τη ζέστη, όμως, που επικρατεί, δεν έχουμε την πολυτέλεια για κάτι τέτοιο, οπότε, αναγκαστικά, καταφεύγουμε στους κουβάδες», αναφέρει ο κ. Ζαντανίδης. Επιπλέον, τον χειμώνα, ανάλογη κατάσταση δημιουργούν τα νερά της βροχής, λόγω του μόνιμου προβλήματος που υπάρχει στο δώμα του αερολιμένα. Αυτά τα προβλήματα θα επιλυθούν μόνο όταν προχωρήσει η υλοποίηση των έργων που έχει εξαγγείλει ο Υπουργός, για την στεγανοποίηση της οροφής και την επισκευή του συστήματος κλιματισμού. Όποτε κι γίνει αυτό…

65% η πληρότητα για Ηράκλειο

Περίπου 2.000 επιβάτες ταξίδεψαν πέρσι στη γραμμή Αλεξανδρούπολη-Ηράκλειο, μία κίνηση που κρίθηκε ως ικανοποιητική, με δεδομένο το γεγονός ότι ήταν η πρώτη χρονιά αυτής της σύνδεσης.  Εδώ και λίγες ημέρες έχουν ξεκινήσει και πάλι οι πτήσεις για το Ηράκλειο, με την πληρότητα των αεροσκαφών από Αλεξανδρούπολη προς Κρήτη να αγγίζει το 65% και από Κρήτη προς Αλεξανδρούπολη το 35%. Όπως αναφέρει ο αερολιμενάρχης, είναι ακόμη νωρίς για να εξαχθούν ασφαλή συμπεράσματα για την βιωσιμότητα της συγκεκριμένης σύνδεσης. Ξεκάθαρη εικόνα για αυτό αναμένεται να υπάρχει από τα μέσα Ιουλίου και ύστερα.
Τέλος, σε ό,τι αφορά την εξυπηρέτηση αεροσκαφών του αμερικανικού στρατού, το βράδυ της 7ης Ιουλίου αναμένεται να αναχωρήσει από την Αλεξανδρούπολη ένα μεγάλο αεροσκάφος που θα μεταφέρει 115 Αμερικανούς στρατιώτες στο αεροδρόμιο Shannon της Ιρλανδίας.

0 Σχόλιο

Αφήστε ένα σχόλιο