Πιστή στον σχεδιασμό της για πεζοδρόμηση σχεδόν όλου του ιστορικού κέντρου της Αλεξανδρούπολης παραμένει η δημοτική αρχή, παρά τις αντιδράσεις που κατά καιρούς διατυπώνονται. Η αρχή θα γίνει από την οδό Κύπρου, για την ανάπλαση της οποίας και τη μετατροπή της σε πεζόδρομο εγκρίθηκαν από το δημοτικό συμβούλιο περίπου 135.000 ευρώ.
Στη μελέτη για την ανάπλαση της Κύπρου προβλέπεται η πλήρης πεζοδρόμησή της με εργασίες οι οποίες θα φέρουν τον δρόμο στο ίδιο επίπεδο με τα πεζοδρόμια, όπως και μία σειρά άλλων παρεμβάσεων που θα ομορφύνουν το σημείο και θα το κάνουν φιλικό προς τον πεζό.
Στη συζήτηση του θέματος στο δημοτικό συμβούλιο της Δευτέρας ο επικεφαλής της «ΑΝΑΣΑ» Παύλος Μιχαηλίδης ζήτησε να γίνουν παρεμβάσεις σε όλους τους δρόμους που αποφάσισε α κλείσει για τα αυτοκίνητα η δημοτική αρχή., εκφράζοντας τον προβληματισμό του για το κατά πόσο η απόφαση αυτή είναι σωστή, δεδομένων των αντιδράσεων από κατοίκους και επαγγελματίες.

Ο δήμαρχος κατηγόρησε τον κ. Μιχαηλίδη για επιλεκτική ενημέρωση, σημειώνοντας πως όπως έχει πει και στο πρόσφατο παρελθόν, μετά και από συζήτηση με το σύλλογο των επαγγελματιών εστίασης, θα γίνουν παρεμβάσεις πεζοδρομήσεων σε όλους τους δρόμους που έχουν ήδη αποδοθεί και σε όσους θα αποδοθούν στο μέλλον στους πεζούς. Πρόκειται για τη συνολική περιοχή του ιστορικού κέντρου ανάμεσα στην Β. Αλεξάνδρου και τη Λ. Δημοκρατίας, από την οδό Κουντουριώτου μέχρι την Ακαδημία. Ο κ. Λαμπάκης σημείωσε πως «η Κύπρου τελείωσε. Θα γίνει ένα μπιμπελό και θα είναι η απαρχή για την απόδοση ενός πεζοδρομημένου ιστορικού κέντρου, χωρίς αυτοκίνητα, στους πεζούς».
Η αναφορά αυτή του δημάρχου προκάλεσε την έντονη αντίδραση του δημοτικού συμβούλου της «ΑΝΑΣΑ» Νίκου Ρηγόπουλου, ο οποίος ως κάτοικος της περιοχής, εξέφρασε την πλήρη αντίθεσή του, κάνοντας λόγο για μία τελείως λανθασμένη απόφαση της δημοτικής αρχής την οποία θα πρέπει να αναθεωρήσει, αφού προκαλεί τεράστια προβλήματα στην καθημερινότητα των πολιτών. Ο κ. Λαμπάκης από την πλευρά του, επισήμανε πως οι αποφάσεις αυτές ελήφθησαν μετά από σειρά διαβουλεύσεων με φορείς και πολίτες, με συζητήσεις επί συζητήσεων με τους μελετητές της κυκλοφοριακής μελέτης και μέσα στο δημοτικό συμβούλιο, κατηγορώντας τον σύμβουλο για απουσία και για εκ των υστέρων αντίδραση.