Νέα επιδοτούμενα δρομολόγια προκηρύσσει το υπουργείο Ναυτιλίας για Αλεξανδρούπολη και Σαμοθράκη  

 Περισσότερες από πέρσι οι προτεινόμενες γραμμές , σύνδεση με Λαύριο, Λήμνο, μέχρι και Ρόδο

Της Κικής Ηπειρώτου

Τις νέες ακτοπλοϊκές γραμμές που προτίθεται να επιδοτήσει για τα επόμενα 1 ως 5 χρόνια ανακοίνωσε το υπουργείο Ναυτιλίας. Περισσότερες φέτος οι γραμμές που προκηρύσσονται για Αλεξανδρούπολη και Σαμοθράκη, σε σχέση με πέρσι. Αρκεί βεβαίως να βρεθούν και οι ενδιαφερόμενες εταιρείες, έστω για 1-2 από αυτά…

Στην προκήρυξη του υπουργείου, προσκαλούνται οι πλοιοκτήτριες εταιρείες να εκδηλώσουν το ενδιαφέρον τους για «σύναψη σύμβασης ή συμβάσεων ανάθεσης δημόσιας υπηρεσίας διάρκειας 1 ως 5 ετών, για την αποκλειστική εξυπηρέτηση δρομολογιακών γραμμών», μέχρι και τη Δευτέρα 21 Μαΐου 2018.

Σημειώνεται πως οι τοπικοί φορείς είχαν την ευκαιρία να θέσουν τα αιτήματά τους και κατά την πρόσφατη επίσκεψη του υπουργού Παναγιώτη Κουρουμπλή, σε Αλεξανδρούπολη και Σαμοθράκη, αιτήματα που, όπως φαίνεται, εισακούστηκαν.

Τα δρομολόγια για Αλεξανδρούπολη και Σαμοθράκη

ΛΑΥΡΙΟ – ΛΗΜΝΟΣ – ΣΑΜΟΘΡΑΚΗ – ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥΠΟΛΗ
Ένα δρομολόγιο την εβδομάδα

Ένα Ε/Γ-Ο/Γ πλοίο που θα πρέπει να πληροί κατ’ ελάχιστον τα παρακάτω στοιχεία:

(α) Να έχει μεταφορική ικανότητα 300 επιβατών το χειμώνα και 450 επιβατών το θέρος.

(β) Να έχει επιφάνεια για φόρτωση παντός τύπου οχημάτων 450 τ.μ. εκ των οποίων 250 τ.μ. για

φόρτωση Φ/Γ οχημάτων.

(γ) Να έχει ολικό μήκος 75 μ.

(δ) Να διαθέτει είκοσι (20) κλίνες

 

ΣΑΜΟΘΡΑΚΗ – ΛΗΜΝΟΣ

Δύο δρομολόγια την εβδομάδα

Ένα Ε/Γ-Ο/Γ πλοίο που θα πρέπει να πληροί κατ’ ελάχιστον τα παρακάτω στοιχεία:

(α) Να έχει μεταφορική ικανότητα 300 επιβατών το χειμώνα και 450 επιβατών το θέρος.

(β) Να έχει επιφάνεια για φόρτωση παντός τύπου οχημάτων 450 τ.μ. εκ των οποίων 250 τ.μ. για

φόρτωση Φ/Γ οχημάτων.

(γ) Να έχει ολικό μήκος 75 μ

 

ΣΑΜΟΘΡΑΚΗ – ΚΑΒΑΛΑ

Τρία δρομολόγια την εβδομάδα καθ’ όλη τη διάρκεια της δρομολογιακής περιόδου με δυνατότητα προσέγγισης σε επιπλέον λιμένες.

Ένα Ε/Γ-Ο/Γ πλοίο που θα πρέπει να πληροί κατ’ ελάχιστον τα παρακάτω στοιχεία:

(α) Να έχει μεταφορική ικανότητα 300 επιβατών το χειμώνα και 450 επιβατών το θέρος.

(β) Να έχει επιφάνεια για φόρτωση παντός τύπου οχημάτων 450 τ.μ. εκ των οποίων 250 τ.μ. για

φόρτωση Φ/Γ οχημάτων.

(γ) Να έχει ολικό μήκος 75 μ

 

ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ Η ́ (ΔΙΑΖ) ΚΑΒΑΛΑ Η ́ (ΔΙΑΖ) ΑΛΕΞ/ΠΟΛΗ – ΛΗΜΝΟΣ – ΜΥΤΙΛΗΝΗ
Τρία δρομολόγια την εβδομάδα  καθ’ όλη τη διάρκεια της δρομολογιακής περιόδο (υφίσταται η υποχρέωση επέκτασης του από/προς τον λιμένα Πειραιά ή Λαύριο)

Ένα Ε/Γ-Ο/Γ πλοίο (κλειστού τύπου) που θα πρέπει να πληροί κατ’ ελάχιστον τα παρακάτω στοιχεία:

(α) Να έχει μεταφορική ικανότητα 300 (χειμώνα) – 450 (θέρους) επιβατών.

(β) Να έχει επιφάνεια για φόρτωση Ι.Χ.Ε. οχημάτων μεγαλύτερη ή ίση από 600 τ.μ. Στην επιφάνεια

αυτή να είναι δυνατή η φόρτωση Φ/Γ οχημάτων τουλάχιστον 400 τ.μ.

(γ) Να έχει ολικό μήκος 100 μ.

(δ) Να διαθέτει εκατό (100) κλίνες

 

 

ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ Η ́ (ΔΙΑΖ) ΚΑΒΑΛΑ – Η ́ (ΔΙΑΖ) ΑΛΕΞ/ΠΟΛΗ – ΛΗΜΝΟΣ – ΜΥΤΙΛΗΝΗ – ΧΙΟΣ – ΣΑΜΟΣ – ΚΑΛΥΜΝΟΣ – ΚΩΣ – ΣΥΜΗ – ΡΟΔΟΣ
Δυο δρομολόγια την εβδομάδα καθ’ όλη τη διάρκεια της δρομολογιακής περιόδου (υφίσταται η υποχρέωση επέκτασης του από/προς τον λιμένα Πειραιά ή Λαύριο)

Ένα Ε/Γ-Ο/Γ πλοίο (κλειστού τύπου) που θα πρέπει να πληροί κατ’ ελάχιστον τα παρακάτω στοιχεία:

(α) Να έχει μεταφορική ικανότητα 300 (χειμώνα) – 450 (θέρους) επιβατών.

(β) Να έχει επιφάνεια για φόρτωση Ι.Χ.Ε. οχημάτων μεγαλύτερη ή ίση από 600 τ.μ. Στην επιφάνεια

αυτή να είναι δυνατή η φόρτωση Φ/Γ οχημάτων τουλάχιστον 400 τ.μ.

(γ) Να έχει ολικό μήκος 100 μ.

(δ) Να διαθέτει εκατό (100) κλίν

ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ Η ́ (ΔΙΑΖ) ΚΑΒΑΛΑ Η ́ (ΔΙΑΖ) ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥΠΟΛΗ – ΛΗΜΝΟΣ – ΑΓΙΟΣ ΕΥΣΤΡΑΤΙΟΣ – ΜΥΤΙΛΗΝΗ
Τρία δρομολόγια την εβδομάδα  καθ’ όλη τη διάρκεια της δρομολογιακής περιόδου.

Ένα Ε/Γ-Ο/Γ πλοίο (κλειστού τύπου) που θα πρέπει να πληροί κατ’ ελάχιστον τα παρακάτω στοιχεία:

(α) Να έχει μεταφορική ικανότητα 300 (χειμώνα) – 450 (θέρους) επιβατών.

(β) Να έχει επιφάνεια για φόρτωση Ι.Χ.Ε. οχημάτων μεγαλύτερη ή ίση από 600 τ.μ. Στην επιφάνεια αυτή να είναι δυνατή η φόρτωση Φ/Γ οχημάτων τουλάχιστον 400 τ.μ.

(γ) Να έχει ολικό μήκος 100 μ.

(δ) Να διαθέτει είκοσι (20) κλίνες

0 Σχόλιο

Αφήστε ένα σχόλιο